joi, 23 iunie 2011

Inima care bate

Mi-am dat seama ca am o inima. O inima care, pe langa faptul ca pompeaza sange fierbinte in trupul meu, simte. O inima care traieste. O inima care iubeste. Am o inima extraordinara. Sunt sigura ca multi au o astfel de inima. Dar acum vorbesc despre inima mea.

Vreau sa ii cer iertare inimii mele pentru ca am incercat sa o ignor o lunga perioada de timp. Am incercat sa o ignor atunci cand ii era frica, atunci cand se simtea mica, atunci cand era obosita, atunci cand era furioasa, atunci cand plangea. Am incercat mai ales sa o ignor atunci cand iubea. Si imi pare rau ca am reusit. Am fost foarte buna la o nu o asculta, la o lasa sa vorbeasca singura si la a imi asculta creerul. Si ea s-a facut mica, si mai mica iar vocea i s-a subtiat si devenit si ea mica. Aproape disparuse.

Dar a aparut un barbat, si un barbat intotdeauna atinge inima se spune. Si inima mea a inceput sa vorbeasca incet in surdina, stiind ca nu este ascultata. Iar eu parca parca auzeam ceva si nu stiam ce este. Si credeam ca e iubire. Dar inima nu mai vorbea cu mine. Iar el a plecat. Inima a inceput sa urle, sa tipe. Si am decis sa o ignor. Pentru ca parca ea imi provoca durere. Dar durerea era acolo fara ea. Si durerea o provocam eu pentru ca nu imi iubeam inima.

Acum iubesc. Acum iubesc un barbat. Am lasat inima sa vorbeasca si eu doar o ascult. Si simte. Doamne cat poate sa simta. Si cat poate sa traiasca. Si eu ma simt mai vie, si mai puternica ca niciodata. Nu stiu de ce mi-am pus inima la colt pe coji de nuci. Pentru ca mai si plange din cand in cand? Si ce daca. Asa este ea. Si poate veti spune lasa ca pleaca si asta si iar o vei trimite la colt. Nu voi face asta pentru ca si acum plange si iubeste. Si iubeste si plange si iubeste. Si este atat de bine sa simt. Si este atat de bine sa traiesc.

M-am indragostit de inima mea. Am decis sa o las sa imi vorbeasca si sa ma ghideze catre ce va fi. Acum imi zambeste si e fericita si linistita. Nu ii mai e frica ca o sa o ignor. Nu se mai ascunde. Iar vocea ii este iar puternica. Este vocea de care imi aduceam aminte.

Un comentariu: