luni, 14 iunie 2010

Acasa

M-am mutat. Am parasit caminul parintesc. Am zburat departe de cuib. Eu nu chiar foarte departe. Mi-am intins aripile si mi-am luat zborul. Dar este totusi adevarat ca radadicile se uita greu.

As putea sa spun chiar ca m-am asezat si eu la casa mea, sau ca mi-am facut un rost in viata. As putea sa folosesc aceste expresii si nu sunt chiar deloc false doar ca se folosesc de obicei cand cineva se marita sau se insoara. Ceea ce nu este deloc cazul meu. Dar oricum sunt stapana vietii mele si de acum inainte depinde doar de mine sa fie cat mai fericita.

Nu stiu ce imi vine sa folosesc astfel de clisee. Parca pana acum nu a depins tot de mine. Si pana acum a fost tot la fel. si pana acum tot 2 parinti aveam, si tot un frate si tot o nepotica (in curand o sa am doua nepotele dar asta este alta poveste), si mai aveam si prieteni pe care ii am in continuare.

Asadar in afara de faptul ca mi-am mai adaugat cateva griji nimic nu s-a schimbat. Sunt acelasi copil, aceeasi copila ca si pana acum. Doar ca mai fac si curat si mai si gatesc din cand in cand cand imi este foarte, foarte foame.

Am invatat multe lucruri noi de cand m-am decis sa ma mut: cum se monteaza prizele si cum se monteaza priza de net sau de telefon, cum se simte cand te curentezi, cum se monteaza o masuta de la Ikea sau un pat din fier forjat ce a venit tocmai de la Cluj, cum se curanta dulapurile cu acetona, cum se face un bypass la apa calca in asa fel incat nici un vecim sa nu mai aiba apa, cum se da cu lac de vreo 4 ori ca sa iasa bine pana la urma (nu recomand nimanui sa isi puna parchet din lemn masiv, este un mare consumator de bani si de nervi), cum se monteaza o comoda in surfagerie folosind o surubelnita automata (mai trebuie sa mai fososes bormasina si am terminat cu instrumentele ce se invart :)), cum se monteaza chiuveta din bucatarie sau cea din baie, cum se curata sifonul de pardoseala nou pus si pe care muncitorii l-aui golit exact inainte de plece (doar ca probabil ca nu si -au dat seama ca mai ramasesera vreo 6 pahare de plastic de unica folosinta de moloz in el :) ce a fost scos cu manuta mea nu de alta dar era singura ce incapea in sifon :P), cum se monteaza in cuptor electric.

Trebuie sa recunosc ca sunt si multe lucruri placute o data ce te-ai mutat: sa dormi prima oara in noua casa, in noul pat, sa folosesti pentru prima data chiuveta de la baie sau de la bucatarie, sa folosesti pentru prima data cuptorul tau si numai al tau, sa gatesti fara sa existe o reteta anume punand ingredintele dupa cum ai vrea sa mananci si sa nu iti pese cum iti iese sau ce iese si sa fie bun de sa te lingi pe degete, sa faci pentru prima data in foarte mult timp cada si sa te scufunzi in apa fierbinte si sa uiti de griji, sa simti ca plutesti cand stai in pat, sa iti aduci aminte ca esti singur si ca nu prea conteaza hainele :) si ca poate ar fi bine sa pui si niste perdele daca nu vrei sa vinzi bilete :), sa ai grija de plantutele tale alese de tine care te asteapta sa vii acasa, sa te panichezi cand iti dai seama ca s-ar putea sa moara si sa le ajuti sa reinvie, sa citesti carti si sa iti dai seama cat de mult ti-a lipsit sa citecti pur si simplu ci nu sa citesti cand nu este nimic frumos la televizor, sa scrii un articol pentru blog asezat pe jos in sufrageria ta propie si personala din care lipsesc canapeaua, televizorul, sistemul audio si orice altceva ar putea sa te distraga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu